Bestellen & Betalen
Factuur nodig?
Laatst geüpdatet: 21 november 2025Na je bestelling ontvang je automatisch een factuur per e-mail. Je vindt deze ook in je account. Bij bestellingen via Albert Heijn wordt er direct vanaf de fabriek gefactureerd. De fabriek maakt deze facturen 1 x per twee weken en stuurt deze dan naar BSN op, waarna BSN deze weer doorstuurt.
Kortingscodes & waardebonnen
Laatst geüpdatet: 21 november 2025Voer kortingscodes in tijdens het afronden van de bestelling. Actie- en kortingscodes zijn alleen geldig binnen de aangegeven termijn en voorwaarden.
Betaling mislukt
Laatst geüpdatet: 21 november 2025Wanneer een betaling niet is gelukt, ontvang je automatisch een e-mail met de mogelijkheid om de betaling opnieuw te doen. Lukt het nog steeds niet? Neem contact met ons op.
Welke betaalmethoden zijn beschikbaar?
Laatst geüpdatet: 21 november 2025Bij Fietsdirect.nl kun je veilig betalen met:
Inruilen van fietsen
Laatst geüpdatet: 21 november 2025Wil je een oude fiets inruilen? Helaas is dit niet mogelijk. Wij werken veelal online en derhalve kunnen wij de waarde van inruil fietsen niet inschatten. Er zijn online platformen die erg geschikt zijn om uw oude fiets te verkopen, zoals Marktplaats.
Bestelling wijzigen of annuleren
Laatst geüpdatet: 21 november 2025Wil je een bestelling wijzigen of annuleren? Dat kan zolang je order nog niet is verwerkt in ons magazijn. Neem zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we direct kunnen kijken wat nog mogelijk is.

