Categorieën bekijken

Bezorgen & Afhalen

6 Vragen

Bezorgkosten

Laatst geüpdatet: 21 november 2025

De bezorgkosten verschillen per productcategorie. Op de productpagina en in het winkelmandje zie je altijd de exacte kosten.

Beschadigd of incompleet geleverd?

Laatst geüpdatet: 21 november 2025

Controleer je bestelling direct bij ontvangst. Ontbreekt er iets of is er schade? Meld dit binnen 48 uur bij onze klantenservice zodat we het direct kunnen oplossen. Dit kan via het service formulier op www.fsnplus.nl

Afhalen in onze servicepunten / winkels

Laatst geüpdatet: 21 november 2025

Wil je je fiets liever afhalen? Dat kan op onze aangewezen servicepunten. Je ontvangt bericht zodra jouw fiets klaarstaat.

Niet thuis bij bezorging?

Laatst geüpdatet: 21 november 2025

Onze bezorgdienst neemt contact met je op om een nieuwe afspraak te plannen.

Wat is de levertijd?

Laatst geüpdatet: 21 november 2025

De actuele levertijd vind je op de productpagina. Zodra je bestelling klaarstaat, ontvang je een track-&-trace of bezorgafspraak per e-mail.

Thuisbezorging

Laatst geüpdatet: 21 november 2025

Je fiets wordt rijklaar geleverd door een professionele transportpartner. Veelal door Post.nl Bij aankomst hoef je alleen de pedalen te monteren en het stuur recht te zetten – of zelfs dat niet, afhankelijk van het gekozen model.